شناسهٔ خبر: 23859 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی و مسکن هندیجان خبر داد:

آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت معابر مسکن مهر هندیجان

مسکن مهر رییس اداره راه و شهرسازی و مسکن هندیجان از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت معابر مسکن مهر هندیجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، حجت الله ابوعلی گفت: با توجه به مشکلات مالی و اعتباری و عدم تأمین مالی پروژه خاکریزی و شن‌ریزی معابر مسکن مهر در هندیجان جنوبی که در فصل بارندگی برای ساکنین واحدها مشکل تردد بوجود می‌آمد انجام شد.

وی افزود: خاکریزی و شن‌ریزی معابر مسکن مهر هندیجان جنوبی با یک اکیپ کامل از ماشین آلات اداره بطول ۵۷۲ متر به میزان ۵۴۰۰ مترمکعب انجام گرفته شد.

رییس اداره راه و شهرسازی و مسکن هندیجان افزود: در ۶خیابان اصلی مسکن مهر هندیجان جنوبی به طول ۳۸۱ متر به میزان ۴۸۰ مترمکعب شن‌ریزی شد.

وی با بیان این که معابر و خیابان‌های پروژه مسکن مهر وسعت زیادی دارند گفت: وسعت و حجم معابر و خیابان‌های مسکن مهر هندیجان شمالی و جنوبی بالا هست ولی با تأمین مالی بصورت عملیاتی این پروژه‌ها امسال انجام خواهد شد.

ابوعلی عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌ایی با شهرداری در حال انعقاد است که در ازای واگذاری قیر به شهرداری عملیات آسفالت خیابان‌ها مسکن مهر هندیجان شمالی و جنوبی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آسفالت دو خیابان مسکن مهر توسط شهرداری هندیجان بیان کرد: با همکاری شهرداری امسال ۲ خیابان مسکن مهر در هندیجان جنوبی آسفالت شده است.

نظر شما